Sevgili anneler merhaba 💐 Oğlum 1 yaşında gece 4, 5 kez mamaya kalkıyor. Alışkanlıktır diyeceğim ama açlıktan kalktığı çok belli. Mama vermemeyi deniyorum. Kucağımda piş piş yapıyorum yok olmuyor. Mama veriyorum hemen içiyor yani acıktıgı çok belli. Gündüz beslenmesinde de yumurtasını, yoğurdunu yer. Pekmezli yulaf yaparım haşlayıp 1 küçük kavonoz boyutunda ara öğünde onu da yer. Çorba yaparım onu içer. Akşam da biz ne yersek ondan yer. Doymuyor mu diyeceğim ama yiyor da. Gece maması en az 4 kez içer. Kafam çok karışık nerede yanlış yapıyorum. Doktoruma sordum gece beslenmesini. O kendi karar verecek içmek istiyorsa içir diyor. Bana bir akıl verecek var mı? Aydınlatın beni güzel anneler. 😇