Asafemir Kızlar 2-3 gündür bu şekilde yapıyo acaba doktora gitmek gerekiyor mu çokta dikkat ediyorum ama
Hamzaekrem Ön sütü çok emdiği için yada ayaklarını üşütünce yada sizin yediğiniz yeşil besinlerden de olabilirmiş benim de başıma gelmişti geçmişti sonradan