Merhaba arkadaşlar. Oğlum 10,5 aylık. Doğumdan sonra geçmeyen bir yorgunluğum halsizliğim var. Yataktan kendimi kazıyarak çıkarıyorum sanki gün içerisinde oturduğum yerden kalkmasam istiyorum sanki vücudumu aşağı doğru çeken bir kuvvet var yığılıp kalıyorum. Bir sandalyede 2-3 saat kalk diyen olmasa otururum. Kan değerlerime sağlık ocağında baktırdım normal dedi. Doğum sonrasında hiç bir vitamin takviye kullanmadım ben. Psikolojik mi diye düşünüyorum ama kendimi zorlasam da kalkamıyorum çok üzülüyorum. Eşime yoruluyorum dediğimde tek sen mi bebek bakıyorsun niye sen yoruluyorsun diyor o da canımı sıkıyor ☹️ Sizlerde oldu mu? Ne yaptınız?