Biraz uzun olacak ama tavsiye almaya ihtiyacım var. Bebeğim 16 günlük sezeryan doğum yaptım hastanede nefes probleminden direk kuveze aldılar biberonla mamaya başladılar o yüzden daha sonra meme vermeye calıştım Allah var bebeğimde gayret vardı ama hem meme ucum yoktu hemde süt kanallarım açılmamıştı sütüm gelmiyordu taa ki eve çıkıp ablam gelene kadar uğraştı çabaladı sütüm geldi neyse ki ama bu seferde uzerindeki sarılığından dolayı 5-6 saat uyuyordu uyandıramıyordum korktum sütümü biberonla vermeye başladım bugüne kadar bugün tekrar meme vermeyi denedim ama bu sefer de tedirgin oluyorum doyuyor mu diye ve halâ uykudan zor uyandırıyorum biberonla verdiğimde 2 saatte bir hatta daha erken uyanıyor ama meme verdiğimde nerdeyse uyanmıyor bana tavsiye verin ilk bebeğim tecrübesizim tecrübeli insanlar napıyorlardı bu durumda bilmek istiyorum problem bende mi acaba ? 😑 Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 🌸