Oğlum 13 ayını bitirdi, gece pek fazla uyanmaz, belki bı kere anca, ama illa sabaha karşı kalkip mama içecek, emmedigi için hep mama ile beslendi, şu an ek gıda alıyor ama her sabah 5bucukta uyanıyor mama yapıyoruz içip uyuyor, aç degil çünkü gece uykusuna da mama ile geçiyor, bu sabaha karşı mama yapmadım yanima aldım asla uyumadı, mama mama diye ağladı mecburen kalkıp yaptım içince uyudu, böyle bısey yaşayan varsa nasıl sonlandirdiniz öneriniz var mı?