Betul-08 Bebeğim 2 aylık uyurken korkuyor gibi sıçrıyor ellerinize yana açıyor ne yapmam lazım bu durumda kucağımamı alayım
Esoca38 Betul-08 sadece kolları sabit olacak ayakları serbest şekilde kundak yapmanızı tavsiye ederim 🙏
HEY03D Betul-08 benim bebeğimde de vardı sürekli irkiliyordu biz nöroloji takibindeyiz zaten doktora sordum uyku EEG si felan çekildi bir sıkıntı çıkmadı şu anda 5.5 aylık bir sıkıntısı yok. İrkilmeleri de zamanla azaldı şu an yok
Melekbas Betul-08 moro refleksi normal ben hem gazdan hemde bu sicramadan dolayi yuz ustu yatiriyorum doktorumuz 6. Ayda gecer dedi