Blairss Bebegim cok gazlı sürekli ağlıyor ben de emzik vermiyorum ama oyalanmıyorda emziriyorum sürekli sakinlesin diye yanlış mı yapıyorum sizce? Sab simplex kullanıyoruz ama pek işe yaramadı :(
Betul-08 Blairss sürekli emdiği için sürekli gazı oluyor canım in az 2 buçuk saat emzirme doktorum öyle söyledi evet bebekler gazlı olduğu Çin hep meme istiyorlar ama oyalamaya çalış gezdir emzik emiyorsa ne kadar güzel valla ben 2 aydır uğraşıyorum tutmadı emzik ver işte