Gnc27 Karananannes dün olduk ,ateşi çıktı bugün kontrol ediyorum agrı kesici veriyorum duruma göre 😊 1 defa verdim sabah, uyurken de vermeyi düşünüyorum gece .duş yapabilir demişti hemşire ama ben yaptırmadım ateş de olunca .
Esoca38 Karananannes Bizim eve aşıdan sonra 2 3 gün banyo yaptırma diyor bende aşıdan bir gün önce veya gitmeden yaptırıp gidiyorum her seferinde
AselSenam Karananannes yaptırma canım 2 gün. ateşini kontrol et çıkarsa 1 tatlı kaşığı carpol ver gece uyumazsa ağrısı vardır.Ağrı kesici fitil verebilirsin
Asym33 Karananannes Bugün olduk aşımızı hafif biraz ateş yaptı gece nasıl olur bilmiyorum sürekli kontrol ediyorum ilerliyen saatlerde duş aldircam