2kizbiroglan Kızlar oğlum 20 günlük bugün doktor kontrolümüz vardı . böbrekte genişleme var dedi . Bizi nefroloji’ye yönlendirdi .bu durumu yaşayan oldumu yardımcı olur musunuz kızlar
2kizbiroglan Gamzesaa nasıl bir doktordu anlamadım zaten sonuçlara bakıp direk bu bölüme falan git dedi ben sordum işte neden bu bölüme gidecem ondan sonra dedi boyke böyle anlamadım bende
Gamzesaa 2kizbiroglan benimde ikizlerimde var 10 mm yi geçmediği sürece sorun olmaz dediler 3. Ayda kontrole gidip bakıcaz 10 dan fazlaysa antibiyotik ve ilac tedavisi başlanıyormuş küçülmezse ameliyat olabilir diye biliyorum