Bebelac kıvam arttırıcı kullanan var mı aranızda arkadaşlar? Her beslenmede vermemız şart mı, kabızlık yapma durumu var mı? Birde anne sütü ile beslenen bebeklerde su ile karıstırılabilr yazıyo fakat muhallebi kıvamında oldugu için iki aylık bebeğime yediremıyorum başka yolu var mı acaba bildiğiniz? Görüşlerinizi paylaşırsanız mutlu olurum 🙏