Suleeg Gögüslerim ikinci günden çok şişti ne yapmam gerekiyor hanımlar daha da ufak çok da ememiyor doyuyor
Asym33 Suleeg Canım sütun bolken sağıp koy elektrikli pompa alabilirsin benim 2. Aydan sonra sütüm çok azaldı şuanda tamamen btti keşke zamanında çok sagsaydim mama içiyoruz mecburen
Rav-Ebu Suleeg Canım eczaneden süt sağma pompası veya e bebekten elektrikli süt sağma makinası al. Yine eczaneden süt saklama poşeti al. Sütünü sağ ve süt saklama poşetine koy buzluğa at. Sağdığın süt dışarı da 3 saat dolapta 3 gün buzlukta ise 3 ay ömrü var. Eğer dolaptaki sütü ısıtmak istiyorsan biberonun içine koy biberonu da sıcak su olan bir kabın içinde biberonu koy bir kaç saniye ılık olunca bebeğine verebilirsin. ❤️
WendyWu Endişeye gerek yok , aynısı bende de oldu , ılık kompres ve masajdan sonra sağmaya çalış , Az birşey gelmesi normal , Sonraki bir kaç gün sonra şişlik gerginlik ve ağrılar geçiyor.
Tweetyy Suleeg pompan var mı? Pompa veya mochi alabilirsin süt saklama torbaları var onların içine koyup buzluğa atabilirsin