winterwitch evet kesinlikle katılıyorum, sütüm yetmuyor içmedim süt cayi, süt arttırıcı damlası, helvası , suyu ,sütü, inciri kalmadı kim ne dediyse yaptım bol bol emzirdim hala devam ediyorum ama mallesef cogalmuyor ve mama desteği veriyorum. Doğumunun ilk gününden beri her gelen abartısız neden süt vermiyorsun neden mama veriyorsun senin sütun daha iyi deyip duruyor. Evet bende biliyorum benim sütüm daha iyi ama çocuğu aç mı bırakayım artık çok sıkıldım ya kendi çocuğumu herkesten daha çok düşünürüm zaten. Allah bize sabır versin