Niye böyle yapıyor anlamıyorum 9 buçuk aylık kızım var her mama sandalyesine oturup yemek verdiğimde nefesi kesilene kadar ağlıyor tıkanıyor resmen gözyaşı akıyor susturamıyorum hayatta böyle değildi 1 aydır hemen hemen böyle sizce neden böyle yapıyor olabilir hastaneye götürmeli miyim ağlarken ellerini yumruk yapıp koca insan gibi kriz geçiriyor Wallahi korkuyorum ya sizde de oldumu