Nisanida Kızım 7. Ay 21 günlük sütüm doyurucu besleyici olmuyor artık mama vermem gerek ama asla kabul etmiyor çaresiz kaldım ya lütfen bana fikir verin
Ucansupurge Nisanida Vanilya şurubu ile. 30ccye 1 çay kaşığı şurup koyup veriyordum. Birde muhallebi yapıp içine toz mama karıştırıp bir öğünü o şekilde veriyordum
Aryakus28 Nisanida hepsinin tadı iğrenç asla da napsam düzelmedi nefret olsun bu mamayı üretenlere ne var bebeklerin içeceği gibi yapsalar tadını
Sudee96 Nisanida alışmadı.. 8 ay 24 günlük 6,5 aylıkken başladık günde 120 cc zor içiyor suan hatta 1 haftafır azına sürmüyor ilk başlarda içiyordu aptamilinkini güzel içiyordu geri ona döneceğim
Ahsenzum22 Vitma nın vanilya şurubu ile benim kızıma sırayla (neocate, pregomin as, evolvia rp )denedik alfaminoyu vanilya şurubu ile içti kahvecilerden aldığım şurup döküntü yaptı vitma da sorun yaşamadım
Ahsenzum22 Nisanida evolvia nın hiç kokusu yok neredeyse ama çok katı biberon sık sık tıkanınca sinir oldu içmeyi bıraktı alfamino da çok sıvı kokusu var ama diğerleri kadar baskın değil tadlarını bilmiyorum denemedim açıkçası
Ahsenzum22 Ahsenzum22 bizim alerji doktoru hiçbirini içmeyen bebekler alfamino yu içer genelde demişti onun da şu anda tedarik sorunu var yalnız