Besin alerjisi olabilir dendi evolvia rp 1 e basladık 2 gün oldu ben diyette yapıyorum ama kusmada azalma göremiyorum ben var mı benim gibi yasayan her emzirme ve mama sonrası kusuyor fazla yani … cözüm neydi idrar testi verdik temiz cıktı o da degil