Merhaba canlarım 1 yaşında kızım var ek gıdayı 3 haftadır yemiyor asla hep mama içmek istiyor acıksın iyice belki yer diyorum gene yemiyor diliyle ittirip geri çıkarıyor sıvı şeyleri zorla yedirirsem çok az yiyor günde 1 2 öğün anca ek gıda yiyor yediği tek şey öeyeli yoğurt onu seviyor ama oda nereye kadar düzelirmi neden böyle oldu o yemedikçe kahroluyorum kaşığı görse kafasını sallıyor ağzını kapatıyor açmıyor kafasını çeviriyor