Kızlar bebeğim 3 ay 7 günlük. 3 gündür uykusundan çığlık atarak uyanıyor. Kucağıma alıyorum konuşuyorum çok zor sakinleşiyor. Zaten gündüz uykusu diye bi şey kalmadı kucağımda uyursa uyuyor yatağına koyunca sanki iğne batırıyolar hemen açıyor gözlerini. Gecr uykusunu da en geç 8 de banyo yaptırır emziririm 9 da kesin uyumuş oluyordu. Gece de 2 kere uyku öğünü yapıyordum sabah 7 de uyanıyordu. Son 3 gündür alt üst oldu dengesi resmen gece de çığlık çığlığa uyanıyor 3 de uyandıktan sonra her yarım saatte bir ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım lütfen yardım edin fikriniz varsa.