Merhaba kızlar bebeğim 4 ay 18 günlük daha beni tanımıyor kaynanama bir kaç saatligine emanet ediyorum isim olduğunda o da çok nadir isim ćıkar ondada eve geldiğimde hiç umursamaz hiç yüzüme bakmaz moralim çok bozuluyor sizin bebekleriniz ne zamn sizi tanımaya başladı şuan tanımaması normal mi ??