yase_bora Kızlar merhaba. Kızımın iki gündür ateşi var fakat sadece başında ve vücudunda kolları elleri ve ayakları serin. İshal, öksürük ya da kusma yok. Diş mi çıkarıyor yoksa başka bir şey mi var bilginiz varsa yazabilir misiniz? Şimdiden teşekkürler.
ipekmom yase_bora benimde kızımın birkaç gündür ateşi vardı diş diye önemsemedim. Gece yükseldi uyandı bugün götürdük sol akciğer bronşiolşt dedi. Gribin bi tık üstü gibiymiş.ama bizimki gece birkaç kere öksürüyordu. Kızım 15 aylık. Bu aylarda artık dişten ateş yapmaz dedi doktor.
yase_bora ipekmom biz 6 ay 28 günlüğüz hiç dişimiz yok bende tecrübesiz olduğum için danışmak istedim. Hastaneye de hemen götürmek istemiyorum. Birde sürekli memede kalmak istiyor, uyurken bile.
Gkcem Doktor bana ateş 37 ise yükselmiyorsa 37 den dış dedi eğer 37 dereceden yukarı çıkıyorsa o zaman hastadır demişti doğru mu bilmiyorum ama söylemek istedim