ozlemckmk Arkadaşlar sütüm çok az sağdigim zaman toplam iki memeden 60 cc cikiyo bazen oda cikmiyo şimdi sağdım 30 cc cikti ikisinden neler yapmam lazim 2 aylik bebeğim
Derya91 ozlemckmk Sağım yapmakla bebeğin emmesi bir değil aslında. Sağınca daha az çıkabiliyor bebeğinizin kilosu nasıl
Devaaa ozlemckmk galactego diye bir damla var doktorumuz vermişti çok güzel süt yapıyor sütü en iyi arttıran şey kesinlikle su ve uyumak dinlenmiş olmak ama tabi biraz zor malesef
ozlemckmk Derya91 ya aslında gunde bi kere sagiyorum merak ediyorum ne kadar cikiyo bebegim ne kadat yiyo diye
ozlemckmk Derya91 3200 dogdu hastaneden cikarken 3 kilo olmustu suan 2 ay 10 gunluk 10 gun once 5 buçuk kiloydu
Deletedmom812 Kurudutu kaynar suya koy beklesin yumuşasın temizce yıka tereyağıyla kavur üstüne yumurta kır ye bak nasıl sütler fışkırıyo cnm 👏😳
Mrym_53 ozlemckmk kilosu gayet iyi canım olması gereken 5 kilo zaten bez takibi yap anlarsın doyup doymadığını
Meryem25 Ya cidden ben de merak ediyorum oğlum 5 ay 20 günlük 7600 kilosu sabah göğüslerim dolu oluyo sagıyo Rum iyi geliyo ama gün içerisinde başka vakit sagınca hiç gelmiyo en fazla 30 ml filan neden gerçekten sagma da 30 ml çıkan süt bebek emince 100 ml gelebilir mi cok kafamı kurcalıyor