nisanuruzun Bebegim 21 günlük geceden beri ağzından ve burnundan fışkıracak şekilde süt geliyor başına gelen var mı?
mehmel54 nisanuruzun benimde öyle olmuştu gazı olduğu içindir besledikten sonra mutlaka gazını çıkar ben çıkaramıyordum gecelerce korkudan uyumamıştım
Betul-08 nisanuruzun bugün bu şikayetlerden dolayı doktora gittim bebek raflüsü dedi her bebekte olurmuş bazılarında çok bazılarında az mide kapağı gelişmediği için oluyormuş doktor çok ağlarsa huzursuz olursa gaviscon için dedi
nisanuruzun mehmel54 bende bugün acile gittim röntgen çekildi çok fazla gazı çıktı besledikten sonra gazını çıkarmaya çalışıyorum çok zorlanıyor hemen uykuya veriyor kendini napicagimi şaşırdım
nisanuruzun Betul-08 evet son 2-3 gündür uyandığı anda ağlamaya başlıyor emerken sürekli mızmızlanıyor