DorukEnes2019 Umarım çok daha güzel olur çocuklarımız için, hemen alışırlar adapte olurlar çok severler, servise vericem normalde 9 - 5 saatleri okulun. Ama biz daha saatli ilerleme kaydetmeye çalıştığımız için biraz zamanı var gibi, bende babası bıraksın isterim aslında bu süreçte ayrılmaları daha kolay oluyor diyorlar ama içim el vermiyor