Sybabys ben de satamıyorum. Hala kullanmadığım bir sürü kıyafet var ama hepsinin düzgün fotoğrafını çek, yükle, açıklama yaz falan aşırı zor geliyor. E bir de satılmıyor, boşuna o kadar uğraş. Yalnız değilsiniz yani. En son kızıma aldığım cırtlı bez paketini satmıştım geçen sonbaharda