Merhaba arkadaşlar 4 ay 8 günlük kizim var tam gaz sancilari bitti uykulari düzene girdi dedim iki gündür yine saat başı uyanip emmek istiyor hergun ayni saatte en az yarim saat hıçkıra hıçkıra ağlıyor. Uykularimiz yine düzensiz oldu. Bugün sağlık ocağına götürdüm sıkıntı yok dedi. Başına gelen var mi