Dun 2 aylik oglumu dikisli sunnet ettirdik. Bugun kaka bulastigi icin doktorun onerisi ile bandaji cikardik. Sari kantaron yagi ve bephanten plus surup karton bardak kapattik. Dun aglamadigi kadar agliyor icim parcalaniyor. Acaba bir terslik olabilir mi yorumlarda herkes ilk gunden sonra bebegim aglamadi yazmis. Doktora fotograflarini gonderdim ‘bekledigim gibi bir sorun yok’ dedi ama neden bu kadar cok agliyor😥