Aleyna32 ilk 6 ay sadece anne sūtū. Ulusal ve uluslararasi tum saglik orgutleri ilk 6 ay sadece anne sutu diyor. anne sutunun yetersiz geldigi durumlarda ve mama ile beslenen bebeklerde 4. ay itibari ile baslatiliyor. bunu da doktorunuz soyler size baslamasi gerekiyorsa. emzigii sekerli suya batiran tatsin nolcak diyen tiplerden uzak durun zira 1 yas oncesi seker tuz zaten bebeklere verilmez. tattirma islemi 6. ayda baslar 6. ayda zaten direkt porsiyon yemek koymuyoruz tattirmaya basliyoruz. bebeginizi en cok gida terorunden koruyun bu konuda arastirma yapabilirsiniz ben yaptim bir sey olmaz diyenlerin bebeklerine de uzuluyorum cunku ileriki yaslarinda seker obezite ve bagisiklik sistemi sorunlari yasayacagindan birhaberler aninda reaksiyon bekliyorlar sanirim insan hic mi arastirmaz etmez aklim almiyor. doktor dedi diyen de var ama her meslekte işini iyi yapmayan insanlar var butun dunyanin asla dedigine yapabilirsin diyen doktora guvenmek akıl tutulmasi herhalde.