bhtsizbdvi emzirirken sütun yetmiyorsa ardından 30 luk mama içir hala doymadıgini görürsen bi 30 daha yap içerse ve doyarsa her emzirme den sonra 60 lik içir zaten kalan olsada bsy olmaz, bu şekilde ayarlanabilirsin bebisini dinleyerek, onlar sana yol gösterir 🤗 ondan sonra iki saat bekle, bebeğe göre değişiyor ama bazen 3 saat de olabilir dediğim gibi bebeğin sana zaten anlatır aç olup olmadığını
Ama emzirmeyi bırakma sakın süt çoğalan bsy, çocuk emdikce beyine sinyal gider süt gelir belki mamayi bile bırakırsın
Bol su içmeyi ihmal etme