Bebeğim bugun 50 günlük pazartesi uzayan sarılık için doktora goturdum tsh baktılar ve 120 cıktı bende çok şaşırdım doktor hemen acile gönderdi bizi kalp ve oksijenine bakıldı sonra orsan endokrin olan bir hastanenin aciline gidin hemen dediler gittik bugün doktor polikliniğe çağırdı ilaç başladı 50 lik ilaçla düşer mi bu değer çok korktum çok kötü şeyler söylediler zeka geriliği kalpte gelişmeme vs gibi başına gelen yardımcı olabilir mi bebeğime ne gibi yan etkileri olur 😔😔