Tuana35 ben de hep emzirdim nerdeyse saat bası o istemese de aldım emzirdim sağdım biberonla verdin güneşe çıkamafık çünkü kışın doğdu oğlum bizde ama G6pd enzim eksikliği çıktı sarılık ondan uzamış normal dışı bir uzama yApmış enzim eksikliği sizinki anne sütü sarılığıdır