Meneksee_9 Bebeğim 3,5aylık sağ tarafını sol tarafından daha çok kullanıyor.örneğin sağ tarafından yüz üstü dönüyor oyun halısında sağ tarafındaki oyuncakları oynuyor. Bu durumla karşılaşan var mı ? Neden olabilir?
Bebegimadel Meneksee_9 benim de kızım hep sol tarafına bakardı mesela yatırınca onu hep sola dönerdi kafasını sürekli sola dönük tutardı sonra onunla sap tarafında durmaya özen gösterdik konuşurken vs veya bir yere bırakınca sağ tarafında kalmaya özen gösterdik hatta ilk 4 aylıkken döndü sol tarafa döndü sağ hiç dönmüyordu sonra birden bire geçti dönmeye başladıktan kavradıktan sonra iki yönü de kullandı simdi 7 buçuk aylık sağ sol suan emekliyor çok şükür ama 3-4 aylıkken sağ tarafında kalmaya özen gösterdik sizde bu şekilde deneyin insan tedirgin oluyor hali ile büyüdükçe geçiyor
Egegun Meneksee_9 aynısını kızımda yaşadım 3 aylıkken farkettim hep sağa meyilliydi yüz üstü koyuyordum hep sağ omuzla sağ kolla mücadele ederdi şimdi 9.5 aylık düzeldi eşitlendi iki tarafı da ben nöroloğa da götürdüm
Meneksee_9 Umarım bizimkide kısa sürede düzelir.aklıma takıldı ama kontrole gittiğimizde genede doktoruna soracağım