8aylik 1 kilo dünyaya gelen bir kız çocuk annesiyim. Şuanda 2 yaşında konuşurken sadece kelime söylüyor örneğin gel git anne baba anneanne mama filan gibi sen gel mama ver gibi cümleler kuramıyor ilk ne zaman anlaşır şekilde konuşmaya başlıyor? Sizin çocuklarınız ne zaman konuşmaya başlad?