hanimlar uspural taktiktan sinraa adedi geciken varmi. benim 3 ay olacak taktim ilk baslarda hep camur gibi akinti olurdu adet zamani yaklastiginda hem birkac gun erken adet olurdm hemde adaetim normalde 5 gun surerken 8 gun surdu. bu ayda oyke birsey yok yani normalde bugun adet olmam gerekiyordu olmadim ve lekeleme koyu akinti bicbirsey yok. korkmaya basladim hamilemiyim acaba diye gecen ay kontrole gittim zaman supural yerindeydi acaba sonrasinda kaydi mi ne oldu yada ben gereksiz mi gerginlik yapiyorum kendime bilmiyorum . lutfen cevaplayalim bilgisi olan