Arenbebekk 2 aylık bebeğim erkek ve sinirlenince saçını çekiyor birde onun için ağlıyor sizdede oluyor mu 😁😁
Y6_ Bnm kide saçını çekiyor daha 1 aylık bıraksam kendini parçalayacak çocukcağzım neden böyle die tekmiyim die düşünüyordum.
MirayHANGUL Y6_ 1′5 aylık minik kizcem eli saçının neresine ulaşırsa oraya asılıp çekiyor ve ağlıyor artık bundan mutlu olduğunu düşünmeye başladım yoksa çocuğuma sadist gözüyle bakacağım 😂😂
Aysun1981 canım 2-5 ay arası yoldu benim ki, en üst orta ve arkası kaldı bi tek. bütün gün ellerinden ve üzerinden saç topladım. doktor normal bazı bebekler yapar dedi. 5 aya yakın bıraktı. şimdi uzuyor saçları benim tintinin
Arenbebekk Y6_ dimi dimi bizimki de sinirlenince yatıyor kaldırmıyorum diye sinirinden yırtıyor kendini ahajaj