Kızlar ben bir şey yaptım ama doğru mu?Bilemedim.Videoyu eksik dinlemişim.Daha önce bu şekilde yemek yapmıştım şöyle ki;nohut ve kuru fasülyeyi güzelce yıkayıp 5 dakika haşlayıp ağzını kapatıp ½ saat beklettim.İyice şiştiler.Soğuduktan sonra dolap poşetlerine koydum.Doğru mu yaptım?Videoda bir gece bekletiyoruz demiş devamında.Nırmalds ıslamayı unutursam az önce bahsettiğim gibi yapardım ama attım dondurucuya ama yine de sormak istedim.