Zera Aynı durumu yaşıyoruz. Bugün 4. Gün ve yine sınıfa girmedi. Bahçede parkta oynamak istiyor, sınıfa girmeyi kesinlikle istemiyor. İlk gün sorunsuz bir şekilde sınıfa girmişti ancak ağlayan çocukları görünce ve çocuklardan annem bıraktı gitti gibi cümleler duyunca oda ağlamaya başladı ve dışarıya yanıma geldi. Bir daha da sınıfa girmedi. Sınıftaki arkadaşlarıyla parkta çok güzel oynuyor , iletişim kuruyor ancak öğretmenin yanına gitmek istemiyor. Öğretmeni de siz eğer kucağıma alıp götürmemi isterseniz ben alırım diyor , bende bu durumdan olumsuz etkilenmesinden korkuyorum. Gerçekten ne yapacağımızı şaşırmış durumdayız