Bebeğim sürekli ishal gibi yapıyor kakasını. Önceden de aynıydı ama su gibi değildi şimdi kısa süredir su gibi yapıyor ve ilk günden beri de sesli yapıyor kakasını. Koku derseniz kaka kokuyor yani ne kadar kötü kokmalı bilmiyorum alerjide. Bide karnından gurul gurul bağırsak sesleri geliyor Önceden bağırsak sesi yoktu mesela. Süt alerjisi sonradan olabilecek bir şey mi nedir. Insallah öyle değildir hem anne sütü alsın istiyorum hemde formül mamaya nasıl yetişiriz bilmiyorum. Doktora gideceğiz ama birkaç gün var daha o yüzden tecrübelerinize göre danışmak istedim🌸