Teusa Robot süpürgemi ve kablolu süpürgemi sattım şarjlı dikey supurge bakıyorum Philips vs izlemedigm video okumadığım yorum kalmadı ama dysonv12 içime sindi sadece. 😃 Tek sinmeyen fiyatı.ama ağır, hantal kablolu süpürgelerden sıkıldım. Genel temizliği yapabileceğim hafif bisey lazım o da v12.. memnun olmayanlar var mı kullanıp
Asyaveannesi04 Teusa v12 hazne küçük v10 aldım zam gelecek çünkü tüm elektroniklere %30 gibi çok araştırdım haznesi v10 ve v15in büyük
Sebnem9 Teusa v12 kullanıyorum. Haznesi küçük ama temizlemek tek tuşla. Yani küçüklüğü dezavantaj olmadı. Elim kolum resmen . V 15 ile aynı özellikte sadece hazne farkı var. Dyson ın en gelişmişi yani. Ben aşırı memnunum
Dilan21 Teusa bende v15 var bize satıcı v12yi önermedi. Hem haznesi küçük hemde diğer dysonlardan farklı incelikte. Bize satıcı v10 yada v15i öneririm demişti. Gücünüz varsa v15 yoksa v10
Teusa Sebnem9 ben de v12 de karar kıldım şuan ama bir miktar fazla fiyat ile daha fazla aksesuarlı olanı varmış ne olabilir ki içinde ssbshs
Sebnem9 Teusa bunda baya bi aksesuar var. Araba temizleme, mobilya altına girme aparatı, koltuk ve yatak temizleme aparatı, fayans süpürme, halı süpürme vs. Valla bana da alırken fazla gelmişti ama hak ediyor ya
Browni Dilan21 merhaba bende dyson alacağım v12 ile v 15 arasında kaldım, v15te sürekli tuşa basılıyormuş sanırım ve ağırmış siz memnunmusunuz çok yorucu oluyor mu ?
Arya- Teusa ben cok memnunum galiba benimki 12 yada 15 di akıl kalmamış çocuklardan 😅 Ama anne olduktan sonra aldım cunku günde 20 kes süpürüyorum cok iyi bence kablolu süpürgem de var onuda bazen vuruyorum oda içimi rahatlatıyor😂
denos_63 Teusa bende v8 var yeni aldım bence hepsi aynı ya bende v10 falan almayı düşünüyodum hepsi aynı ben 7 bine falan aldım
Dilan21 Browni yok gorucu değil bence zaten batarya için sürekli basmak daha mantıklı daha uzun gidiyor şarjı. Biraz geç olduu kusura bakmayın ama inanın ben çok memnunum