Egemm
Bende ilk zamanalr diğer göğsümden akma çok fazla olurdu şimdi ara ara.. Ben onu bebeğin göğsü uyarmasına bağladım.. Eğer çok kuvvetli çekiyorsa göğsüm o anda taş gibi oluyor ve diğer göğsümde bir sızlama sonrasıda süt akıyor.. Eğer o anda mememi burakırsa bizimkininde yüzü gözü süt oluyor ama onun belli bir zamanı var, herzaman olmuyor.. Eğer kuvvetli emmiyorsa ikisindede birşey olmuyor.. Göğüslerm çok dolgun değil.. Ama dolgun olmaması süt üretimi açısından daha iyi oluyor🙃.. Dert etmeyin yumuşak olmasını.. Sütünüz yetmese ağlar durmaz bir türlü.. Birde günlük çiş/ kaka yapıyoruz..