Arkadaşlar kızım 8 ay 7 günlük yuvarlanma,sürünme var ama asla oturmuyor oturttuğumuz da kendini geri atıyor istiyor ki hep yerde yuvarlansın desteksiz en fazla 1 dk kalıyor sonra yana yıkılıyor doktor 1.5 ay önce sorun yok dedi bu beni çok üzüyor mama sandalyesinde oturuyor onda sorun yok yaşayan var mı bu durumu