Cansubildk Değişiyor sütünün yağı iyidir bebeğin öylede topaç gibi olur. Gelinimizin öyleydi yiç mama vermedi ama maşaAllahı vardı yeğenimin. Benim sütüm mesela yağı az aldırıyor kilo ama öyle ayda 1 kilo falan değil. O yüzden mama takviyeli gidiyorum ben. Bide genetik faktörlerde etkili bu ayki kontrolde doktorumuz çocuğunuz uzun ama zayıf olucak sakın kilosuna takılmayın büyürken dedi.