doğduğundan beri comfort kullandım şuan optıproya geçtim 5 aylığız, comfort kabızlık ve gazlı bebekler için özel üretilmiş bir mamaymış güya ama benim oğlumun ne gazı azaldı nede kabızlığı 👀 demem o ki 400 gr comforta o kadar para verme hiç gerek yok direkt optıpro al