Kimimkiben ben de bu sene yks ye girdim açıktan okumak için, tüm açıköğretim üniversitelerine baktım erken bitirme olanağı bir tek Anadolu üniversitesinde vardı o yüzden onu tercih ettim eğer 2 yıllık önlisans okuyacaksanız tyt yeterli oluyor ama lisans bölümleri için Ayt şartı var. Ben Ayt ile lisans bölümü seçtim tercih zamanı online olarak tercih yaptım sonuçlar açıklandıktan 1 hafta sonra kayıtlar başladı yine online olarak kayıt oldum tabi açıköğretim olduğu için harç parası yatırılıyor. 19 Eylülde dersler başlayacak kasımda 2 gün vizeler var haftasonu bulunduğum ilde bir okul belirleyecek orada sınava gireceğim bir de ocakta finaller var yine 2 gün aynı şekilde. Eğer üstten ders alırsam ilerleyen dönemlerde 4 yıllık bölümü, 2,5 yılda bitirebilme imkanım var. Umarım açıklayıcı olmuştur sizin için de ☺️ inşallah gönlünüzden geçen nasip olur 🙏