Tabiki tercih meselesi ,kolaylık oluyordur,calisiyorsunuzdur bilemiyorum .bugüne kadar nerdeyse bütün yemeklerini tek seferlik yaptım, hemen yedirdim..bazen yayla çorbası pirinçten dolayı biraz çok oluyordu..onu diğer gün öğlen yedirdim..dolaba konserve gibi koyuyorsaniz bilemem ama ben de durum bu..yapan anneler var dediğiniz gibi..yani ben güvenemiyorum..
Bir kere kendimiz için yaptığım kuru fasulyeden büyük bir kavanoza koymuştum yeni pisirdigimde sicakken..attım buzdolabına,yapılıyor insanlar yemekleri bu şekilde saklıyor hazırda yemek oluyor diye duymuştum hep..çok da mutlu olmuştum ohh dedim hazırda yemek var..gün gelir yemek olmqaz çıkarır yeriz dedim .bı gün oldu dedik onu yiylelim .d gidin bı koku vardı..sevmedik,yiyemedik,dedik zejirleniriz falan..o günden sonra yapamıyorum bu sekilde