Zorlu canım benim oğlumda öyle olmuştu ıkınıp duruyordu emiyordu kusuyordu direk 1 gün yapamadı kakasını ben direk hastaneye gittim bayramdı doktorumuz yoktu acildeki doktor müdahale de bulunda önce lağma yaptılar hemen kakasını yaptı arkasından fitil soktular hiç birsey olmadı oğlum rahatladı ıkınıp duruyordu uyumuyordu