29 günlük bebeğim 2 gündür aşırı kendini kasıyordu ve nerdeyse hiç uyumuyordu ağrıdan gazı var diye yapmadığımız şey kalmadı bugün birden ağız dolusu çok ama çok fazla kustu çok korktum sonra çok kustu karnı açtır diye mama yaptım (bebelac gold normalde Hipp kullanıyorduk 5 gündür bebelaca geçmiştim) sonra mamanın çok kötü koktuğunu farkettim biberonun kapağını açınca koku daha keskinleşti meğer mama bozuk olduğu için çocuk kötüymüş iki üç gündürde biberonu yıkarken hep bu koku geliyordu doktoru aradım takip et dedi başına gelen var mı çok korkuyorum ne yapmalıyım