Mrym24 Devletin verdiği damla sancı ve gaz yaptı bebeğime bu tavsiye etti hemşire kullanan anneler memnun mu
Tweetyy Mrym24 bestiron öneririm. Ocean demir konusunda çok iyi değilmiş çevremde de ocean kullanıp demir eksikliği olan bebekler var forumda da benzerlerini okudum. Bestiron araştırın derim
Ruyaalya Mrym24 ben bebeğime kullandım hiç bir sorun yaşamadım ocean markasının d ve demir vitamininden memnundum leke öğürme vs yapmadı.biz 25 aylık olduk artık ama bu markanın ürünlerinden devam ediyoruz balık yağı da içimi kolay mesela :)
Mert252541 Ben kullanmaya başladım. Normalde kabızlığa sebep olur Demir ilaçları ama bu damla bizde hiç öyle bir sorun yaratmadı oğlumun bağırsak problemi olmasına rağmen. Ben memnunum tadını da seviyor vermekte hiç sıkıntı yaşamıyorum.