LohusaCicegi Ürünü aldım ve şimdi yıkamak için açtım ucu böyle. Normali bu mu acaba?! Böyle çizik gibi +6 ay Biberonun ki gibi olmuyor dimi. Eşim tutturmuş hatalı bu iade edeceğim diye 😂🙈
[silindi] LohusaCicegi 😂😂 hayır ucu böyle hatalı değil iade etmeyin. çok da memnunum koku akıtma vs yapmıyor.
Deletedmom_112 LohusaCicegi zaten alıştırma bardakları böyle oluyor, çekmediği sürece ters donse dahi oradan su akmaz
LohusaCicegi [silindi] İddalaştık da açtım bu postu Yok çocuk su içerken boğulurmuş 😂🙈 İnşallah bizde memnun kalırız teşekkür ederiz 🥰