Bendede aynısı oluyor. Doğum yapalı 45 gün oldu ve meme hassasiyetim hiç azalmadı. Doktoruma sordum şimdiye kadar mastit kalmaz, seninki mastit değil, yapılacak bir şey yok malesef dedi. Göğsüm enfekte değil ama sarılırken bile çok hassas. Emzirirken sızlamam olduğunda gördüm ki diğer göğsümden süt geliyor. Çok değişik herkeste olan bir şey değil.
Bu süreç ne zamana kadar devam edecek merak ediyorum açıkçası.