baloglusss Maharetli anneler bu posta 🙆🏻♀️ Oğlumun doğum günü çekimi için naked cake yapmak istiyorum ama pandispanya işi sıkıntı geliyor bana hazır pasta tabanı kullansam olur mu? Yaptım oldu diyenler var mı? Yapan varsa görsel bekliyorum 😊🌸
Pelinnnn7 baloglusss ben kuzenimin nişanı için yaptım ama pandispanyasınıda kendim yaptım hazırlada olur bence
Edanrkeles baloglusss ay sizden Allah razı olsun kaç gündür doğum günü masalarında görünen o pastanın adını arıyorum sonunda buldum 😂 ben de kızıma doğum gününde yapıcam ama hazır pandispanyadan yapmayı düşünüyorum 4-5 kat kremasını kendim yapıp
MinelAskEla baloglusss yeni bi bilgi öğrendim 😂 o pastanın ismi naked cake mi 😂😂 Şimdi baktım da isimlere sanırım hazır olanlardan da oluyor çünkü görünüşü benziyor baktıgım görsellere
MinelAskEla Edanrkeles bende bende yeni öğrenenlerdenim 😂 benee pasta yapcam doğum günü için bu güzel geldi ama adını bilmiyordum iyi oldu
baloglusss MinelAskEla bende hazır pasta tabanı alıcam muhtemelen kesicem yanlarından 4 kat yeterli benim amacım görsel zaten :)
ftsdmrhn Ben yaptım ama tobe haşa bir daha yapmam 😄 7-8 katlı yaptım. Pandispanyayi da kendim yaptım. Etrafını ganajla sıvadım. Parası neyse verir alırım. 😄
Babybloom baloglusss görüntüyü kurtarır ama lezzetli olmaz. Damyskitchen tariflerini bir bakın çok lezzetli ve basit pandispanyası.ben hep onu yapıyorum, bir de pastacı kreması bitti gitti.
Smnl baloglusss Mutfakla aram cok iyi değildir kızımın doğum gününde bunu yaptım cok güzel oldu aşırı lezzetli. Pandispanyasını da kendim yaptım. Kolay bi tarif
Mrymalya Hazırlarım lezzeti kendi yaptığınızı tutmaz cok basit yaparsınız bence pandispanyayı da olmadı bi tanıdık pastane filan varsa krkinden isteyin belki satarlar