Vanilyaaa Eşi türk hava yollarında çalışan varmı geçen gün açıklama yapıldı çalışanlara 20 bin TL yatırılacak diye yatan oldumu 7 Eylül denmişti??
Vanilyaaa Busragokceberra yani her türlü çalışma imkanı var ama şuan zor benim eşim güvenlik görevlisi ilk açıldığı zaman başvuru yapıp girdi
Busragokceberra Vanilyaaa Gerçekten ben hep orayı imkansız görüyorum çok zor alıyorlar bir de torpille varsa böyle bir durum iş ilanlarina bakmak gerek
Vanilyaaa Busragokceberra eşimin çalıştığı bölümde hiç işten çıkarma durumu olmadı torpil kısmını bilemiyorum çok şükür o şekilde girmedi eşim
Busragokceberra Vanilyaaa Ne güzel şuan için öyle malesef girmek çok zor ,çıkarma evet hiç yapmiyorlar